سرپرست اداره محیط زیست شهرستان نظرآباد گفت: با توجه به عدم نداشتن شبکه جمع آوری فاضلاب شهری در نظر آباد و عدم زیر ساخت های شهری و همچنین قدیمی بودن بافت شهری متاسفانه برخی از فاضلاب های منازل مسکونی از طریق کانال وارد اراضی کشاورزی می شود.
کد خبر: ۱۰۸۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱ 10 January 2023

به گزارش «تابناک البرز» محمد محمودی درباره این خبر اظهار کرد: مسئولین برای حل مشکلات هدایت آب های سطحی در فصل بارش و فاضلاب ها ی شهری به اراضی کشاورزی عزم جدی دارند.

وی ادامه داد: در اجرای مصوبات کار گروه سلامت و تاکید فرماندار  شهرستان مبنی بر رسیدگی به مشکلات ؛ بازدید میدانی توسط معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری و روسای جهاد و محیط زیست و شهردار از محل تخلیه کانالها به اراضی پایین دست جنوب شهرانجام شد.

سرپرست اداره محیط زیست نظرآباد تصریح کرد: با توجه به عدم نداشتن شبکه جمع آوری فاضلاب شهری  در نظر آباد و عدم زیر ساخت های شهری  و همچنین قدیمی بودن بافت شهری متاسفانه برخی از فاضلاب های منازل مسکونی از طریق کانال وارد اراضی کشاورزی می شود و این موضوع مشکلاتی برای کشاورزان به وجود آورده است.

وی بیان کرد: متاسفانه به دلیل کمبود آب و خشکسالی دردسترس بودن فاضلاب برخی کشاورزان از این فاضلاب برای مصارف کشاورزی استفاده خواهند کرد که این عمل خلاف قوانین زیست محیطی می باشد .

محمودی متذکر شد: مقرر گردید راهکارهای کوتاه مدت ؛ میان مدت و بلند مدت توسط دستگاههای اجرایی ارائه گردد تا این مشکلات مرتفع گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار