امام جمعه موقت بندرعباس گفت: مخابرات بر روی پیامک‌های شبکه‌های همراه نظارت کند.
کد خبر: ۱۰۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴ 09 October 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت‌الاسلام سید عباس تقوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه همه باید مواظب و مراقب نفوذ امریکا به بهانه مذاکره باشند، اظهار داشت: همانطور که مقام رهبری گفتند مذاکره با امریکا ممنوع است و از همین رو همه و به ویژه جریان‌های سیاسی و فعالان انتخاباتی باید بدانند که اگر دم از مذاکره با امریکا بزنند وجهه و مشروعیت خود را از دست می‌دهند.
 
وی ادامه داد: همانطور که بارها امام خمینی کبیر و مقام معظم رهبری از کلمه نفوذ در بیانات خود استفاده کرده و می‌کنند، باید مراقب راه‌های نفوذ دشمنان باشیم.
 
امام جمعه موقت بندرعباس با بیان اینکه امریکا هیچ وقت نمی‌تواند از انقلاب اسلامی ایران راضی باشد، گفت: از همین رو و در این شرایط، پایانی برای دشمنی نیست و از راه‌های مختلف نفوذ می‌کند.
 
تقوی تصریح کرد: جنگ فرهنگی و هجوم فرهنگی حوزه‌ای وسیع و پیچیده دارد به نحوی که ابزارهای فرهنگی در داخل را نیز برای پیشبرد اهداف خود به کار می‌گیرند.
 
امام جمعه موقت بندرعباس با بیان اینکه ملت باید وحدت خود را حفظ کند و از طرفی نباید بین دولت و حاکمیت و مردم فاصله بیفتند، گفت:‌ دشمن همواره با تفرقه دلخوش کرده است.
 
وی با فرا رسیدن ماه محرم و حادثه منا اشاره و افزود: شاهد جبهه‌گیری خوبی از طرف مقام معظم رهبری و مسئولان نظام بوده‌ایم و این نشان از اقتدار و قدرت ایران دارد.
 
تقوی در بخش دیگری از سخنان خود به سخنان مقام رهبری در دیدار با فرماندهان نیروی دریایی سپاه اشاره و یادآور شد: همانطور که ایشان می‌فرمایند نیروهای مسلح باید توان و نیروی خود را چنان نشان دهند که دشمن به وحشت بیافتد و خیال و فکر تجاوز به این سرزمین را نداشته باشد.
 
خطیب موقت نماز جمعه بندرعباس، در بخش دیگری از سخنان خود از بخش‌های مربوطه در مخابرات خواست نظارت بیشتری بر روی ارسال و محتوای پیامک‌های تبلیغاتی بر روی بستر شبکه‌های تلفن همراه داشته باشند.
 
تقوی تبیین کرد: اغلب این پیام‌ها بی‌ سر و ته و گاها و بعضا در خود تخریب اندیشه و فرهنگ نهفته دارند، که این امر سبب تنش مشتریان و جامعه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار