مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به توسعه زیر ساخت‌ها گفت:پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در بازه زمانی ۲ ساله در این منطقه راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴ 07 January 2023

به گزارش «تابناک البرز» با هدف بررسی وضعیت برق منطقه، نشستی با حضور مهندس اکبر قنبرپور مدیر عامل پیام، علی اصغر انصاری معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات، مهران گلابکش مدیر عامل برق منطقه‌ای تهران، حبیب قراگوزلو معاون اقتصادی شرکت توانیر و حسن کریمی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق البرز در این منطقه برگزار شد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر توسعه منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: حمایت از توسعه منطقه ویژه اقتصادی پیام در ردیف برنامه‌های ملی است بر همین اساس، برنامه‌های پیش بینی شده برای توسعه این منطقه از جمله زیر ساخت‌ها باید به صورت کلان و ملی برنامه ریزی شود.

او  با اشاره به تبدیل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام به قطب اقتصاد دیجیتال منطقه اظهار داشت: با هدف رسیدن به این مهم، می‌بایست زیر ساخت‌های مورد نیاز آن در تمام بخش‌ها از جمله برق به خوبی دیده و تامین شود.
قنبرپور در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام عنوان کرد: با توجه به برنامه ریزی و فعالیت‌های صورت گرفته با هدف دست یابی به هدف اصلی که تبدیل پیام به قطب اقتصاد است، توسعه زیر ساخت‌ها به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار داشت:تامین برق یکی از مهم‌ترین نیاز‌های این منطقه بوده که با توجه به نشست صورت گرفته مقرر شد تا در چشم انداز بلند مدت و برای تامین برق در بازه زمانی۱۰ تا ۲۰ سال آینده، پست ۴۰۰ کیلو ولت در این منطقه طی دوسال راه اندازی شود.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ادامه داد: همچنین احداث نیروگاه با ظرفیت حداقل ۲۰ مگاوات در این منطقه از دیگر برنامه‌های کوتاه مدت برای تامین برق در پیام بوده که مقرر شده در این رابطه نیز اقدامات اجرایی انجام و این مهم محقق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار