کد خبر: ۱۰۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷ 08 October 2015

مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو کرج گفت: مردان و زنانی دلاور و غیوری که در لباس مقدس نیروی انتظامی در مسیر صیانت از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایران شجاعانه گام برمی دارند ، امنیت ایران اسلامی را رقم می زند.

فرشته فهمیده در همایش نیروی انتظامی در مدرسه الغدیر شهرستان فردیس افزود:نیروی انتظامی از انقلاب اسلامی ایران تاکنون نشانه نظم و امنیت در جامعه بوده و حافظ تمام اقشار مختلف مردم در ایران اسلامی بوده است.

وی گفت: آموزش و پرورش در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت و نیروی انتظامی در پیشبرد اهداف نظام عالی جمهوری اسلامی ایران دو رکن اصلی پیشرفت ایران عزیز است و به امید خدا با همکاری و به پشتوانه امام و شهدا و رهبری عزیز در سال همدلی و هم زبانی بتوانیم باعث پیشرفت روز افزون ایران شویم.

رییس پلیس شهرستان فردیس نیز گفت : وظیفه اصلی نیروی انتظامی برقراری ایجاد امنیت در جامعه است.

سرهنگ ایوب احمدی افزود: تمام امور را در دو سال اخیر در شهرستان فردیس محقق کردیم و امنیت را با برنامه ریزی کلان کشوردر تمام شهرها و روستاها جاری کنیم.

وی از امضای تفاهم نامه در ابتدای سال تحصیلی با مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج خبر داد و افزود: توانسته ایم با هماهنگی شورای ترافیک تمام موارد امنیتی و ترافیکی مدارس را زیر نظر بگیریم و آموزش های لازم به رانندگان و دانش آموزان از طریق رسانه ها انجام شده است تا کمترین آسیب به دانش آموزان برسد.

وی بیان کرد: داخل مدارس با هماهنگی خط کشی های مناسب انجام شده و با برنامه ریزی های صورت گرفته کاهش 50 درصد تصادفات را در شهرستان فردیس داشته ایم و انتظار داریم این امر با آموزش های مداوم بهبود یابد.

در پایان نیرو های یگان ویژه استان البرز در مدرسه مانور های رزمی و دفاع شخصی و موتور سوار و ...... انجام دادند.

همایش همیاران و فرهنگیاران ترافیک با حضور فرمانده یگان ویژه استان البرز ، رئیس پلیس شهرستان فردیس، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو و فرهنگیاران ترافیک و همیاران پلیس در مدرسه الغدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار