مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: دانشجویان زمان را به خوبی می‌شناسند و توطئه‌های دشمنان اسلام را در این برهه حساس خنثی می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۸۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵ 07 December 2022

دانشجویان با زمان‌شناسی توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند

به گزارش «تابناک البرز» علی حجرگشت روز چهارشنبه، ۱۶ آذر در دیدار با دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان البرز ضمن تبریک روز دانشجو از مطالبه‌گری و زمان‌شناسی به عنوان شاخصه‌های اصلی جنبش دانشجویی یاد کرد و افزود: مطالبه‌گری از مسئولان در خصوص نارسایی‌ها و زمان‌شناسی نسبت به توطئه‌های دشمنان از ویژگی‌های اصلی جنبش دانشجویی است.

وی افزود: یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای دانشجو که در راستای اعتلای ایران اسلامی، آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی که جان عزیز خود را فدا کردند، گرامی می‌داریم.

حجرگشت با اشاره به اینکه مسئولان استان در پاسخ به مطالبات مردمی و شما دانشجویان، شبانه‌روز درحال تلاش هستند، گفت: دانشجو معلمان استان البرز با بصیرت، آگاهی و دشمن‌شناسی در واقع نه بزرگی به تبلیغات سنگین دشمنان داده‌اند.

وی تصریح کرد: گفتمان امروز دانشجویان نشان از بلوغ فکری و رشد و نبوغ این عزیزان است و ما را امیدوار می‌کند که انبوهی از دانشجویان در سطح کشور وجود دارد و آینده‌ای امیدآفرین برای کشور رقم خواهد خورد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ۱۶ آذر را یکی از خاطره انگیزترین روزهای تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی بر جوانان سرافراز و آینده آفرین دانست و عنوان کرد: استکبارستیزی با جنبش دانشجویی گره خورده‌ است.

حجرگشت بیان کرد: رشد پرشتاب کشور و همچنین توانمندی‌های متنوع و گسترده ایران امروز در بستر دانشگاه‌ها و کار علمی استاد و دانشجو رقم خورده‌ است و این حرکت پیشروانه و امیدآفرین، روز به روز بر شتاب آن افزوده خواهد شد و حرکتی توقف‌ناپذیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار