معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه دستگاه های اجرایی در اردوهای راهیان نور همکاری و تمهیدات لازم را فراهم کنند، افزود: راهیان نور بستری مهم برای تحقق جهاد تبیین است. 
کد خبر: ۱۰۸۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ 06 December 2022

به گزارش «تابناک البرز» مرتضی ولی پوری در جلسه قرار گاه راهیان نور اظهار داشت: در این برنامه مهم و تاثیر گذار باید هوشمندانه عمل کنیم چرا که این فضای معنوی میتواند از راهکار های مطلوب برای مدیریت بحران های فرهنگی و اجتماعی جامعه باشد.

وی افزود: در شرایطی که دشمن به دنبال جنگ شناختی و زیر سوال بردن ارزش های اسلامی و انقلابی است اردوهای راهیان نور راهکاری برای خنثی شدن توطئه دشمنان است.

وی استفاده از ظرفیت های استانی برای اجرای این برنامه مهم را ضروری دانست، عنوان کرد: اردوی راهیان نور یک برنامه ملی مهم با محوریت فرهنگی و تربیتی است.

معاون استاندار تصریح کرد: در شرایطی که استکبار جهانی علیه ارزش های نظام است، اردوهای راهیان نور نقش موثری در برابر هجمه دشمن و استکبار جهانی داشته است.

وی افزود: در شرایطی که دشمن با استفاده از جنگ نرم به دنبال فرا فکنی است، مهم ترین پیام راهیان نور انتقال فرهنگ ارزش ها می باشد.

وی افزود: راهیان نور؛ موثرترین برنامه برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است و ضرورت دارد برای برگزاری اردوی راهیان نور اهتمام ویژه ای صورت پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار