مدیر کل هواشناسی استان البرز با اشاره به هشدار سطح زرد در خصوص یخبندان گسترده در این استان،‌ گفت: دمای هوای البرز تا هفته آینده ۱۰ درجه کاهش خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۸۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷ 04 December 2022

به گزارش «تابناک البرز» آرش بهاروند احمدی گفت: دمای کمینه و بیشینه هوای امروز استان البرز بین منفی یک تا هفت درجه بالای صفر، فردا دوشنبه صفر تا چهار درجه بالای صفر ، سه شنبه منفی یک تا ۶ درجه بالای صفر و چهارشنبه هفته جاری منفی ۲ تا هشت درجه بالای صفر است .

وی ادامه داد: مردم استان البرز طی این مدت در استفاده از حامل های انرژی صرفه جویی کنند ضمن آنکه هنگام تردد از جاده های کوهستانی احتیاط لازم را داشته باشند.

این مسوول خاطرنشان کرد: طی این مدت کشاورزان برای محفوظ ماندن محصولات خود تدابیر لازم را به کار گیرند و کوهنوردان نیز از صعود به قله های استان تا هفته آینده خودداری کنند.

بهاروند احمدی اظهارداشت: همراه داشتن تجهیزات لازم برای رانندگان و مسافران جاده های کوهستانی البرز در این روزهای سرد ضروری است

مدیر کل هواشناسی البرز گفت: بارش برف امروز و فردا در استان البرز ادامه دارد اما آلودگی هوا به خاطر بارش ها تا سه روز آینده در این استان نخواهیم داشت.

بارش برف که از شب گذشته در استان البرز آغاز شده همچنان به صورت پراکنده در این استان ادامه دارد که این بارش امروز یکشنبه سبب تعطیلی مدارس شهرستان طالقان و بخش آسارا شهرستان کرج شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار