خداداد کاشفی در جلسه شورای اداری شهرستان فردیس که در سالن ایثار منطقه یک شهرداری فردیس برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج ظرفیتی برای آحاد جامعه است و هر کجا که از ظرفیت بسیج استفاده کرده‌ایم، شاهد برکات بوده‌ایم.
کد خبر: ۱۰۷۹۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶ 29 November 2022

۸۰ درصد اداره‌های شهرستان فردیس استیجاری است

به گزارش «تابناک البرز» وی در ادامه گفت: دشمنان از همه داشته‌های خود استفاده کردند تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی آسیب برسانند.

فرماندار فردیس خطاب به مدیران حاضر در جمع گفت: درست نیست که مردم را میان اداره‌ها سردرگم کنیم. قوانین را بهانه نکنید و از تمام ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات استفاده کنید.

وی با بیان اینکه شهرستان فردیس با ۸۵ کیلومترمربع، مهاجرپذیری فراوانی با تنوع جمعیتی دارد، گفت: این شهرستان هنوز یک دستگاه اتوبوس ندارد. در حوزه آموزش و پرورش از استان سیستان و بلوچستان هم عقب است. املاک شهرستان فردیس به نام شهرداری کرج است.

کاشفی انتزاع را ابتدایی‌ترین حق مردم شهرستان فردیس اعلام کرد و افزود: ۸۰ درصد از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان مکان ندارند. شرایط نیروی انسانی، ساختار، سازمان و … در این شهرستان بسیار متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های ملی فراوانی همچون نیروگاه و مپنا در فردیس وجود دارد، تصریح کرد: این دستگاه‌ها حتی نیروی انسانی خود را نیز از شهرستان‌های دیگر می‌پذیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار