اکبر حیدری گفت: قرار است سودهای معوق متوفیان از طریق انتقال قهری سهام، توزیع شود.
کد خبر: ۱۰۷۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱ 26 November 2022
به گزارش «تابناک البرز» نماینده مجمع کشوری سهام عدالت گفت: برای جاماندگان سهام عدالت، مقوله ای به نام ثبت نام وجود ندارد.
اکبر حیدری افزود: متاسفانه در برخی از دفاتر خدمات اینترنتی مردم به ثبت نام ارجاع داده می شوند یا برای مردم کد سجام دریافت می کنند که ارتباطی با سهام ندارد.
مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت کرج اظهار داشت: تخصیص سهام عدالت به افراد مشمول توسط دستگاه های متولی انجام شده و کاملا سیستمی است.
وی با اشاره به اینکه ثبت نام یا پرداخت هر گونه هزینه برای سهام عدالت، غیرمجاز است، تصریح کرد: مصوبه شورای عالی بورس در مورد متوفیان نهایی شد.
حیدری گفت: نحوه انتقال قهری سهام به وراث از طریق رسانه ها اطلاع رسانی می شود، وراث باید از قبل انحصار وراثت را انجام داده و آماده انتقال قهری باشند. 
وی با اشاره به اینکه قرار است سودهای معوق متوفیان از طریق انتقال قهری سهام، توزیع شود، افزود: ۳.۵ میلیون نفر متوفی در کشور داریم.
حیدری آمار وراث را ۱۵ میلیون نفر ارزیابی کرد و اظهار داشت: با اتصال سیستمی دفاتر خدمات قضائی و سپرده گذاری، جزئیات به عموم اطلاع رسانی می شود.
وی تصریح کرد:  ۴۹ میلیون نفر سهام عدالت دارند که از این آمار ۱ میلیون و ۸۰۰  هزار نفر دعوت نامه سهام عدالت داشته اند اما سهام به آنها اختصاص پیدا نکرده است.  
ستاره احمدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار