امام جمعه کرج گفت: غرب برای زنان چیزی جز حقارت نداشته و امروز اوج خواسته عده‌ای این است که سرویس دانشگاه مختلط باشد. باید بحث انقلاب جنسیتی را تبیین کرد و مسیری که در غرب طی شده در این زمینه را بیان داشت .
کد خبر: ۱۰۷۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹ 26 November 2022

به گزارش «تابناک البرز» آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های نماز جمعه کرج گفت: دشمنان در تلاش هستند مردم به ویژه جوانان را ناامید کنند اگرچه نابودی استکبارجهانی و رژیم غاصب نزدیک است.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: امید آفرینی یکی از شاخص‌های اصلی ایران دوستی است و کسانی که القای ناامیدی می‌کنند ایران‌ستیز هستند.

حسینی‌همدانی با بیان اینکه نباید بگذاریم دشمنان در قالب دفاع از منافع ملی القای یأس داشته باشند، گفت: بنابراین نویسندگان، روحانیون و افراد تاثیرگذار باید شاخصه‌های امید و پیشرفت را تبیین کنند.

وی با اشاره به هفته بسیج، از حضرت زینب به عنوان یک بانوی بسیجی یاد کرد و گفت: این در حالی است که افتخار زن در دنیای غرب آن است که خود را در چشمان هوسباز مورد توجه قرار دهد. دنیای غرب زن را به اسم آزادی وارونه وارد عرصه اجتماع می‌کند و نقش مادری، کرامت و آرامش را از او گرفته است.

این مسئول بیان کرد: غرب برای زنان چیزی جز حقارت نداشته و امروز اوج خواسته عده‌ای این است که سرویس دانشگاه مختلط باشد. باید بحث انقلاب جنسیتی را تبیین کرد و مسیری که در غرب طی شده در این زمینه را بیان داشت.

امام جمعه کرج گفت: بسیج با شناخت از انقلاب و دفاع از آن مقابل دشمن ایستاد و در جنگ شناختی دشمن مقاومت کرد و بدون اسلحه حتی مظلومانه هم برخی از بسیجیان جان باختند. راز ماندگاری بسیج که امروز از مرزهای کشور عبور کرده و سد مقابل استکبارجهانی به شمار می‌رود، به خاطر ویژگی‌های این نهاد مردمی از جمله ولایی‌بودن، وفاداری به ارزش های انقلاب اسلامی و الهی، روشنگری در برابر جریانات سیاسی، اهل جهاد تبیین بودن و غیرتمند در دفاع از منافع ملی است.

حسینی‌همدانی در ادامه با تبریک روز مجلس از شهید مدرس به عنوان شهید بسیجی یاد کرد و افزود: شهید مدرس یک سیاستمدار اسلامی و مردمی بود که در حوادث اجتماعی و سیاسی خود را وکیل مردم می‌دانست .شهید مدرس ارتباط چهره به چهره با مردم داشت و نگاهی به زندگی نامه ایشان نشان می‌دهد که از نظر شخصیتی نیز مستقل بود.

امام جمعه کرج با اشاره به مناسبت روز نیروی دریای ارتش نیز ادامه داد: این نیرو در دفاع مقدس و دوران سازندگی در مسیر شکوفایی نقش مهمی داشت. آثار جاودانه نیروی دریایی در افزایش ضریب امنیت دریا، اسکورت کشتی‌ها، مبارزه با دزدان دریایی، حضور در اقیانوس اطلس و عبور از کانال سوئز به همراه ساخت ناوشکن‌های بومی و سامانه‌های جنگی الکترونیکی مایه افتخار است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار