فرمانده سپاه البرز محرومیت زدایی را یکی از وظایف اصلی و اولویت دار سپاه و بسیج دانست و گفت: اولویت اصلی سازمان بسیج سازندگی، تکمیل پروژه های نیمه تمام و تمرکز آن بر پروژه های مناطق کم برخوردار و حاشیه شهرهاست.
کد خبر: ۱۰۷۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶ 21 November 2022

به گزارش «تابناک البرز» سردار علیرضا حیدرنیا در آئین افتتاح پروژه های آبرسانی و آسفالت ریزی شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد که به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه استان انجام شد، گفت: زمانی که امام راحل فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج را دادند، بسیاری از افراد فکر نمی کردند که این شجره طیبه امروز به جایگاهی برسد که گره گشای بسیاری از مشکلات به ظاهر ناگشودنی نه تنها در سطح کشور بلکه در تمام بلاد مسلمین باشد.

وی اذعان کرد: در این ایام که تعدادی از عناصر خودفروخته، غافلین، اراذل و اوباش و اشرار که بازیچه دست استکبار جهانی شده اند، امنیت این کشور را به خطر انداخته اند، بسیجیان غیور و دریادل مجاهدانه و مخلصانه پای کار این نظام و امنیت پایدار مردم هستند. استان البرز در همین روزها دو شهید مدافع امنیت تقدیم انقلاب کرد و مفتخریم که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود از شهید عجمیان نام می برند و از دلدادگی و حضور زیبای البرزی ها در مراسم تشییع پیکر این شهید خرسند می شوند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به اینکه بدرقه باشکوه شهید عجمیان تا عرش اعلی نشان می دهد که مردم خوب ما به ویژه البرزنشینان، قدردان زحمات و تلاش های بسیجیان هستند، خاطرنشان کرد: راز ماندگاری بسیج، حضور در میادین بزرگ جهاد است و هشت سال دفاع مقدس، جهاد علمی و سازندگی، کمک به همنوع در بلایای طبیعی، مقابله با ویروس کرونا، اجرای طرح شهید سلیمانی و دفاع از حریم و حرم آل الله از جمله این میادین هستند.

 سردار حیدرنیا بیان کرد: یک روز هم این جهاد در مقابل اشرار و اراذل و اوباش برای دفاع از جان و مال و ناموس این مملکت و مردم صورت می گیرد. همه می بینید که این بسیجیان و بندگان صالح خداوند بر روی زمین، چگونه بی ادعا و مخلصانه به مردم و نظام خدمت می کنند. دشمنان در یک جنگ ترکیبی، هجمه، تخریب و عملیات روانی را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده اند که ما نباید اجازه دهیم آن ها فکر و ذهن مردم را تحت تاثیر قرار دهند؛ باید به واقعیت ها پی ببریم.

وی افزود: پس از شهادت شهید سید روح الله عجمیان، با حضور در منزل این جوان البرزی، بسیار متأسف شدم؛ پیشنهاد می کنم سری به منزل او بزنید و ببینید که این شهید و خانواده وی چه بهره ای از سفره انقلاب برده اند؟ علیرغم این شرایط، این جوان بسیجی مخلصانه وارد میدان دفاع از امنیت مردم شد و دیدید که چگونه با قصاوت اشرار و اراذل و اوباش به شهادت رسید؛ بی شک خون پاک این شهید، دامان همه اشرار و اراذل را خواهد گرفت.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با تأکید بر اینکه حساب معترضان از اغتشاشگران جداست، اظهار کرد: برخی افراد به وضع موجود و مشکلات معیشتی و اقتصادی اعتراض دارند که به حق است اما بحث اعتراض از اغتشاش جداست. با ایجاد اغتشاش و ناامنی در کشور، همه مردم ضرر می کنند و در فضایی ناامن آسیب می بینند، در حالیکه رسیدگی به مشکلات و رفع آن ها باید در فضایی امن صورت گیرد.

سردار حیدرنیا، محرومیت زدایی را یکی از وظایف اصلی و اولویت دار سپاه و بسیج دانست و بیان کرد: در سنوات گذشته اقدامات خوبی در حوزه های مختلف بسیج سازندگی انجام شده و اولویت اصلی سازمان بسیج سازندگی، تکمیل پروژه های نیمه تمام و تمرکز آن بر پروژه های مناطق کم برخوردار و حاشیه شهرها و کمک به رفع مشکلات مردم در شهرستان ها، روستاها و مناطقی است که بعضا مورد غفلت واقع شده اند.

وی با بیان اینکه بسیج وظیفه خود می داند این پروژه ها را با استفاده از ظرفیت خیرین، دستگاه ها و نهادهای مختلف تکمیل و افتتاح کند، اظهار کرد: خادمی مردمی که به فرموده امام خمینی (ره) ولی نعمتان اصلی این انقلاب هستند، افتخار ما سربازان در سپاه و بسیج است و به این خادمی می بالیم. امید است خداوند همه ما را در زمره سربازان واقعی امام زمان (عج) قرار دهد و به زودی پرچم این نظام و انقلاب به دست باکفایت مقام معظم رهبری تحویل صاحب اصلی آن شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار