رییس اداره ارتباطات مردمی اداره کل تأمین اجتماعی استان البرز با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشتگان حداقل بگیر از فرودین ماه انجام شده است، اظهار کرد: مابه تفاوت افزایش حقوق سایر سطوح نیز از فروردین تا اسفندماه پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۷۷۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰ 17 November 2022

به گزارش «تابناک البرز» احمدرضا پورتقی در خصوص بیمه بیکاری، گفت: براساس برآورد بیمه بیکاری، سابقه برای مجردین و متاهلین متفاوت ارزیابی می‌شود، با این تفاسیر که برای مجردین ۶ الی ۲۴ ماه و برای متاهلین ۱۲ ماه در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه یک سال سابقه برای افراد مجرد و یک سال و نیم برای متاهلین است، افزود: با این تفاسیر پرداخت بیمه بیکاری تا ۵۰ ماه برای افراد محاسبه می‌شود؛ در این میان ۵۵درصد دستمزد و براساس قوانینی همچون حق اولاد و مسکن پرداخت می‌شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشتگان حداقل بگیر از فرودین ماه انجام شده است، اظهار کرد: مابه تفاوت افزایش حقوق سایر سطوح نیز از فروردین تا اسفندماه پرداخت خواهد شد.

رییس اداره ارتباطات مردمی اداره کل تأمین اجتماعی استان البرز یادآور شد: پرداختی تحت عنوان حق اولاد تا مادامی که فرزند دختر ازدواج نکرده باشد و فرزند پسر تا زمانی که تحصیل می‌کند، پرداخت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار