معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان البرز از سازش در دو پرونده مالی به ارزش ۳۷ میلیارد تومان با تلاش کارکنان شورای حل اختلاف خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵ 17 November 2022
به گزارش «تابناک البرز» احمد نوروزی در جمع خبرنگاران با اعلام سازش در دو پرونده ۳۷ میلیارد تومانی گفت: با توجه به تأکیدات رئیس کل دادگستری استان البرز برای نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش و اجرای محور هشتم برنامه‌های طرح تحول قضائی دادگستری کل استان البرز مبنی بر ساماندهی پرونده‌های مسن و رسیدگی به پرونده‌های مهم و ملی، اقدامات مهمی در این راستا در شوراهای حل اختلاف استان در حال انجام است.

وی با تشریح برخی از این اقدامات افزود: با توجه به تشکیل شعبه ۷۲ ویژه صلح و سازش در شورای حل اختلاف مستقر در ندامتگاه مرکزی کرج، با تلاش اعضای شعبه یاد شده و پس از برگزاری جلسات متعدد با اصحاب دعوا، زمینه صلح و سازش در دو پرونده مهم به ارزش بیش از ۳۷ میلیارد تومان فراهم شد.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه در یک پرونده به ارزش ۲۹ میلیارد تومان با تلاش‌های کارکنان، صلح و سازش انجام شد بیان کرد: این پرونده در یکی از شعب دادگاه حقوقی مطرح بود که محکوم له، رضایت قطعی خود را اعلام کرد؛ همچنین در پرونده دیگری به ارزش بیش از ۸ میلیارد تومان که در شعبه ۲ اجرای احکام مدنی کرج مطرح بود شاکی، رضایت بی قید و شرط داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار