معاون گردشگری البرز با اشاره به اینکه در استان البرز، جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیری وجود دارد، گفت: «البرز با این ظرفیت‌ها مرکز تعطیلات ۱۴میلیون جمعیت شناور استان تهران محسوب می‌شود .»
کد خبر: ۱۰۷۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸ 16 November 2022

به گزارش «تابناک البرز» شهرام علی‌محمدی افزود: «طالقان یک شهرستان بوم‌گردی است. ساوجبلاغ با دارا بودن مناطقی چون کردان، کوهسار، سهیلیه و چهارباغ به عنوان منطقه ییلاقی استان مطرح است. جاده کرج-کندوان به عنوان یکی از زیباترین جاده‌های جهان و رودخانه خروشان کرج به عنوان طبیعت بکر باید مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.»

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی البرز با بیان اینکه البرز استانی چهار فصل است، اظهار کرد: «در دی ماه منطقه دیزین پر از برف است، ولی هوا در کرج آفتابی است. باید وجود چنین ظرفیت‌هایی در استان را به عنوان نقطه قوت پررنگ ببینیم.»

علی‌محمدی با بیان اینکه به دنبال ایجاد نشاط اجتماعی در بین مردم هستیم، اظهار کرد: «تپه ۹هزار ساله ازبکی نظرآباد، کوه‌های رنگی اشتهارد، کاروانسراهای تاریخی همگی از ارزش گردشگری بالایی برخوردارند اما موضوع قابل تأمل این است که ظرفیت‌ها باید شناسانده شود.» 

او تولید محتوای جذاب برای شناساندن جاذبه‌های گردشگری را بسیار مهم دانست و گفت: «تمام حوزه گردشگری استان البرز باید به گونه‌ای شناسانده شود که باعث جذب گردشگر باشد. اقداماتی مانند معرفی برنامه‌های هوشمند که به معرفی جاذبه‌ها و زیر‌‌ساخت‌ها بپردازد، در این زمینه بسیار موثر است.» 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار