معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز از اشتغال یک هزار و ۵۵۲ نیازمند طی ماه های اخیر از طریق مراکز کاریابی دراین استان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۷۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵ 15 November 2022

به گزارش «تابناک البرز» کیومرث عدل بخش در جمع خبرنگاران افزود: این افراد شامل زنان سرپرست خانوار و فرزندان مددجویان موردحمایت کمیته امداد و  سایر نیازمندان در البرز هستند. 

وی با اشاره به اختصاص بسته های حمایتی برای مددجویان و زنان سرپرست خانوار گفت: این بسته‌ها شامل پرداخت حق بیمه به کارفرمایان و تسهیلات قرض‌الحسنه است که با هدف ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت در نظر گرفته می‌شود.
 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با بیان اینکه کاریابی با هدف تشویق جوانان برای ورود به بازارکار و تامین معاش خانواده‌ها و دوری از آسیب‌های ‌اجتماعی مختلف صورت می‌گیرد بیان داشت: مددجویان فارغ‌التحصیل بیکار نیز می‌توانند از خدمات کاریابی بهره‌مند شوند.

عدل بخش  ادامه داد: این خدمات به افرادی که تحت پوشش نیستند نیز ارایه می‌شود اما این افراد باید  علاوه بر داشتن مدرک مهارت‌آموزی فنی و حرفه‌ای درپنج دهک درآمدی پایین قرار داشته باشند.

امسال در مجموع حدود هفت هزار مددجوی کمیته امداد و سایر نیازمنان از طریق نهاد حمایتی در البرز جذب بازار کار شده اند.

۵۳هزار نفر زیر چترحمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار