رهبر انقلاب در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه:
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: عده ای در قضیه مذاکره سهل انگاری و سهل اندیشی می‌کنند و عمق مسائل را نمی‌فهمند.
کد خبر: ۱۰۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵ 07 October 2015
به گزارش تابناک تبریز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه به همراه خانواده‌هایشان با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند: جمهوری اسلامی به توفیق الهی نه فقط مانع نفوذ دشمن در درون خود می‌شود، مانع پیاده کردن نقشه‌های دشمن درمنطقه هم تا حدود زیادی شده است. لذا بیشترین تمرکز آنها برای دشمنی، علیه جمهوری اسلامی است.

ایشان افزودند: اینکه دم از مذاکره و گفتگو می‌زنند برای نفوذ است و عده ای در قضیه مذاکره سهل انگاری و سهل اندیشی می‌کنند و عمق مسائل را نمی‌فهمند.

رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از بیانات خود فرمودند: برخی می‌گویند چرا با مذاکره با امریکا مخالفت می‌کنید درحالیکه امیرالمومنین علیه السلام با زبیر و امام حسین علیه السلام باعمرسعد مذاکره کرد. امیرالمومنین علیه السلام و امام حسین علیه السلام درحرف زدن با زبیر و ابن‌سعد به آنها نهیب زدند و آنها رانصیحت کردند. بحث مذاکره به معنای امروزی نبود. مذاکره به معنای امروزی یعنی معامله و یک چیزی بگیرویک چیزی بده. آیا امیرالمومنین علیه السلام با زبیر و امام حسین علیه السلام با ابن‌سعد معامله کرد؟ آیا تاریخ را اینگونه می‌فهمید و زندگی ائمه را اینگونه تحلیل می‌کنید؟

ایشان تصریح کردند: مذاکره با امریکا یعنی راه را بازکردن که اینها بتوانند در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی کشور نفوذ کنند. درهمین مذاکرات هسته ای هرجا فرصت کردند و میدان به آنها داده شد -که البته طرفهای ایرانی بحمدلله حواسشان جمع بود اما یکجاهایی بالاخره فرصتهایی آنها پیدا کردند- یک نفوذی کردند و یک حرکت مضری برای منافع ملی انجام دادند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: مذاکره با امریکا ممنوع است، بخاطر ضررهای بیشماری که دارد و منفعتی که اصلأ ندارد. این فرق دارد با مذاکره با دولتی که نه چنان امکانات و نه چنان انگیزه‌ای دارد.

ایشان گفتند: مشکل کنونی کشور بخاطر وجود آدمهای بعضأ بیخیال یا بعضأ سهل‌اندیشی است که این واقعیات را نمی‌فمهند. البته این افراد در مقابل انبوه عظیم جمعیت انقلابی، آگاه و بصیر کشور، معدود و در اقلیتند اما فعالند، می‌نویسند، می‌گویند، تکرار می‌کنند و دشمن هم به اینها کمک می‌کند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
با وجود رهبر فرزانه انشالله اسلام و بیداری اسلامی به کاخ سفید هم خواهد رسید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
فدای رهبر فرزانه بشم که ریز سنجی میکنه! اما واقعیت این هست که اکثریت جوان های دانشگاه با این اقلیت همراه میشوند. چون اقلابی های بصیر جذبه و علاقه ای به جوان ندارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
قابل توجه سیستم دیپلماسی کشور مذاکره یعنی حفظ اقتدار ملی.
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
خدایا تو بصیر و آگاهی. کمکم کن.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
مذاکره با معامله تفاوت زیادی دارد. مذاکره ایرادی ندارد اما معامله محکوم است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار