رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از افزایش ۳۰ درصدی ترافیک درون شهری در شهرستان های این استان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۷۰۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ 01 October 2022

افزایش ۳۰ درصدی ترافیک با بازگشایی مدارس البرز

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ حمدالله رحمتی پور اظهارداشت: همزمان با بازگشایی رسمی کلاس های دانشگاه ها و مدارس گره ترافیکی دربرخی معابر شهری استان البرز به وجود آمده که همکاری بیش از پیش شهروندان موجب مهار بار ترافیکی خواهد شد.

وی اضافه کرد : نیروهای پلیس راهور برای روان سازی ترافیک  در معابر اصلی شهرهای استان البرز مستقر شده اند.

رحمتی پور گفت: انجام هرگونه عملیات عمرانی، حفاری دستگاه ها در معابر شهری که منجر به افزایش ترافیک شود ممنوع بوده و طبق مصوبه شورای ترافیک  به منظور ارتقای ایمنی در امر عبور و مرور،اجرای عملیات عمرانی به جز موارد ضروری و وتردد کامیون ها در سطح معابر شهر از ۶ صبح تا ساعت ۲۱ تا ۲۰ مهرماه جاری ممنوع است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: نیروهای پلیس اعم از ستادی و صف با تمام امکانات برای تسهیل در عبورو مروربرای نظم بخشی به معابر شهری حضور خواهند داشت تا از هرگونه گره ترافیکی در معابر عمومی کاسته شود.

رحمتی پور خاطرنشان کرد:  والدینی  که قصد همراهی  دانش آموزان خود را  با وسیله نقلیه شخصی دارند نسبت به قوانین و مقررات رانندگی توجه ویژه داشته و  از تخلفات ساکن که باعث مسدود شدن معابر منتهی به مراکز آموزشی می شود خودداری کنند.

وی گفت: والدین اصرار بر پیاده کردن فرزندنشان در جلوی درب مدارس نداشته باشند و  به منظور جلوگیری از انسداد معبر در محلی مناسب خودروی شان را متوقف کنند.

اکنون ۵۲۰ هزار دانش آموز درمقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار