معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری البرز از تصویب طرح شناورسازی یک ساعت کاری ادارات طی مهرماه در البرز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲ 21 September 2022

به گزارش «تابناک البرز» کاوه حدادپور گفت: این طرح فقط برای مهر ماه در دستگاه‌های اداری و اجرایی به جز بانک های استان اعمال می شود تا از این طریق بتوان ترافیک مهر ماه را کنترل کرد.

او می‌گوید: همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها ترافیک در استان افزایش چشمگیری خواهد داشت و مشکلاتی در این خصوص برای خانواده ها و پرسنل ادارات به وجود می آید از این رو اجرای طرح یک ساعت شناورسازی کار ادارات ضروری است.

معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری البرز گفت: به منظور کاهش پیک ترافیکی مهرماه مقرر شد شروع کار ادارات در استان یک ساعت شناور در نظر گرفته شود، به این معنی که پرسنلی که راس ساعت شروع قانونی کار وارد محل خدمت می شوند؛ راس ساعت قانونی اتمام کار از محل خدمت خارج می شوند.

او می‌گوید: اما سایر پرسنل می تواند از شناوری ساعت کار استفاده کنند و به میزان دقایقی که دیرتر در محل کار حاضر می شوند در پایان ساعت کار به جهت رعایت ۸ساعت کار موظف روزانه به همان میزان تا سقف یک ساعت با تاخیر از ادارات خارج شوند.

حدادپور گفت: ساعت شروع خدمات رسانی بانک ها در استان طبق روال قبل است و برای رفاه حال شهروندان هیچ تغییری نخواهد داشت.

او می‌گوید: کلیات طرح شناور شدن یک ساعت کاری ادارات در مهر ماه به کلیه دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی و دولتی و شهرداری ها ابلاغ می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار