رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ارائه خدمت بیشتر به البرزنشینان نیازمند توسعه فضای فیزیکی کلینیک ویژه دانشگاه علوم پزشکی البرز است.
کد خبر: ۱۰۶۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵ 20 September 2022

به گزارش «تابناک البرز» دکتر شهرام صیادی در جمع خبرنگاران گفت: هدف دانشگاه برخوداری و بهره مندی سایر اقشار جامعه به ویژه قشر کم برخوردار استان از خدمات درمانی تخصصی با کمترین هزینه و تعرفه دولتی است.

وی افزود: در سال گذشته به بیش از ۱۱۳ هزار نفر خدمات درمانی تخصصی در کلینیک ویژه دانشگاه ارائه شده است و به طور متوسط این کلینیک روزانه ۵۰۰ مراجعه کننده دارد که با توسعه فضای فیزیکی آن می توان ظرفیت پذیرش بیمار و مراجعان را تا حد قابل توجهی افزایش داد.

دکتر صیادی با تاکید بر نقش موثر خیرین در حوزه سلامت اظهار کرد: قدم خیرخواهانه خیرین در تمامی بخش‌های بهداشتی و درمانی استان ملموس است و بی تردید توسعه کلینیک ویژه دانشگاه ارائه خدمت تخصصی با کمترین هزینه و بیشترین رضایتمندی مردم همراه خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز تصریح کرد: این کلینیک در دو شعبه با حضور ۷۰ پزشک متخصص و فوق تخصص و عضو هیات علمی در تمامی تخصص‌ها و خدماتی از قبیل نوار قلب، نوار مغز، اپتومتری، آندوسکوپی، نوار عصب و عضله، تست ورزش و اکوکاردیوگرافی، گچ گیری و ...  فعال است.

گفتنی است نوبت دهی این کلینیک به صورت غیر حضوری و از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی البرز امکان پذیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار