محسن پورگلیان گفت: البرز به واسطه مهاجرت و افزایش جمعیت به ساخت ۵۰ مدرسه در سال نیاز دارد.
کد خبر: ۱۰۶۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶ 18 September 2022

به گزارش «تابناک البرز» مدیرکل نوسازی مدارس البرز گفت: در آستانه مهر ۲۳ پروژه تکمیل و به آموزش و پرورش تحویل شد. 

پورگلیان افزود: با بهره برداری از پروژه های مذکور ۲۰۰ کلاس درس و ۲۸ هزار متر مربع به زیربنای آموزشی و ورزشی مدارس استان البرز اضافه شده است.

این مدیر به صرف اعتبار۱۸۰ میلیارد تومانی برای افتتاح پروژه های نوسازی اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه ها در مناطق مختلف افتتاح و توزیع مناسبی دارد.
وی با اشاره به اینکه البرز به واسطه مهاجرت و افزایش جمعیت به ساخت ۵۰ مدرسه در سال نیاز دارد، تصریح کرد: اعتبارات دولتی و خیرین باید پای کار باشد.
مدیرکل نوسازی مدارس البرز گفت: ۲۳ پروژه با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در آستانه مهر استانداردسازی گرمایشی شده و به مدار بازگشته است.
پورگلیان به انتقال دانش آموزان مدرسه حضرت خدیجه(س) خرمدشت کرج به یک مدرسه نوساز ۲۰ کلاسه توسط آموزش و پرورش به واسطه فرسودگی اشاره کرد.
وی افزود: مدرسه قدیمی و فرسوده خرمدشت تخریب شده و یکی از خیرین ساخت اسکلت مدرسه را تقبل کرده و دولت در ادامه اقدام به تکمیل پروژه می کند.
پورگلیان مدارس ۳۰ ساله البرز را فرسوده دانست و اظهار داشت: ۶۷ هزار میلیارد تومان تجهیزات توسط نوسازی برای مدارس استان خریداری شد.
مدیرکل نوسازی مدارس البرز در خاتمه گفت: ۷۰ پروژه برای توسعه فضای آموزشی البرز در حال انجام بوده و بخشی از تراکم مدارس به کمبود معلم بازمی گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار