رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اجرای تمهیدات ترافیکی در آیین برگزاری هرچه باشکوه‌تر اربعین حسینی دراین استان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۶۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶ 13 September 2022

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ حمد لله رحمتی پور،  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: این تمهیدات به منظور روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور به ویژه در محدوده اماکن متبرکه و امامزاده ها، مساجد و تکایای استان اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز افزود: شهروندان ضمن همکاری لازم با پلیس، وسیله نقلیه خود را در محل‌های ممنوع و اطراف محل برگزاری مراسم عزاداری متوقف نکنند چرا که سبب افزایش تراکم و بروز گره‌های ترافیکی خواهد شد.

رحمتی پورمی گوید: شهروندان  به منظور تسهیل در عبور و مرور عزاداران حتی الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

او افزود: ماموران پلیس راهور البرز اعم از پاس‌های پیاده، تیم‌های موتورسوار و خودرویی در مقابل امامزاده ها، حسینه ها، مساجد و تکایا مستقر خواهند بود.

حجت الاسلام و المسلمین علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: همزمان با روز اربعین حسینی، اجتماع بزرگ جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی در آستان مقدس ۱۰ امامزاده این استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین علی دشتکی با اشاره به این که در این آیین ده‌ها هزار نفر از مردم عزادار و عاشق حضرت اباعبدالله الحسین (ع) حضور خواهند داشت، افزود: تجمع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی برای هشتمین سال متوالی برگزار می‌شود.

او گفت: همچون سال‌های گذشته بزرگترین تجمع در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) حصارک کرج برگزار می‌شود که عزاداران از ۲ مبدا شهر کرج شامل میانجاده و میدان حصارک کرج به سمت امامزاده محمد (ع) حرکت کرده و پس از عزاداری در مسیر، در این بقعه متبرکه نیز به عزاداری پرداخته و این مراسم با برگزاری نماز جماعت و توزیع غذای متبرکی در میان عزاداران پایان می‌یابد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: مراسم عزاداری و پیاده روی از ساعت هشت صبح روز اربعین حسینی آغاز خواهد شد و هر ۲ گروه در ابتدای خیابان انقلاب حصارک کرج به هم پیوسته و به سمت آستان مقدس امامزاده محمد (ع) عزاداری می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار