رئیس اورژانس مرکز البرز گفت: روند ارائه خدمت اورژانس بعد از هر تماس با ۱۱۵ ثبت و ضبط می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲ 12 September 2022

به گزارش «تابناک البرز» مهدوی، رئیس اورژانس مرکز البرز گفت: تماس های سامانه تلفنی ۱۱۵ ضبط و پیگیری ها و اقدامات لازم مستند می شود.

او می گوید: ممکن است آمبولانس مرکز نزدیک به حوزه اعلام شده از سوی شهروند، در ماموریت باشد به همین آمبولانس از پایگاه دیگری اعزام می شود و این موضوع باعث اعمال تاخیر در رسیدن همکاران ما به محل خواهد شد.

رئیس اورژانس مرکز البرز گفت: در نهایت پیامکی برای فردی که با ۱۱۵ تماس گرفته است، ارسال می شود و از او می خواهند که درخصوص کیفیت عملکرد اورژانس، اعلام نظر کند.

او می گوید: شهروندان درخصوص مشاهده هرگونه اخلال در روند خدمت رسانی اورژانس برای رسیدگی به محل اورژانس البرز مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
وبگردی
آخرین اخبار