جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۱۸۳ هزار عدد انواع قطعات برقی خودرو قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان اشتهارد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸ 18 August 2022

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ محمد معظمی گودرزی با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر نگهداری تعداد قابل توجهی قطعات برقی خودرو قاچاق در یک انبار در شهرک صنعتی اشتهارد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی میدانی و اطمینان از صحت خبر؛ ماموران با هماهنگی مرجع قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۱۸۳ هزار عدد قطعات برقی خودرو اعم از رله، خازن و … را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه اموال مکشوفه همگی فاقد مدارک گمرکی بوده و قاچاق محسوب می شوند، اظهار داشت: کارشناسان ارزش قطعات کشف شده را حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و با تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

سرهنگ گودرزی در پایان از شهروندان درخواست کرد تا اخبار و اطلاعات خودشان در زمینه نگهداری و فروش لوازم قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار