استاندار البرز گفت: شهرستان فردیس فاقد آرامستان است که این امکان مورد مطالبه جدی مردم و امام جمعه آن بوده، بنابراین جانمایی آن را در دستور کار داریم.
کد خبر: ۱۰۶۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵ 17 August 2022

فعلا نمیرید، فردیس همچنان فاقد آرامستان است!

به گزارش «تابناک البرز» مجتبی عبداللهی در حاشیه نشست بررسی موضوعات استان البرز و بازدید از پروژه بیمارستان به آفرین، محل احداث آرامستان و پروژه کمربند جنوبی در فردیس، افزود: موضوع احداث تصفیه خانه فاضلاب در شهرک صنعتی سیمین دشت برای بازچرخانی آب و افزایش میزان بهره وری مورد بررسی قرار گرفت.
استاندار البرز گفت: همچنین الحاق بخشی از لکه صنعتی مجاور شهرک صنعتی سیمین دشت که از مطالبات صاحبان صنایع است در جلسه مطرح شد.
وی افزود: احداث کمربندی جنوبی شهرستان فردیس جهت گره گشایی از ترافیک نیز به صورت تخصصی بازنگری و از محل پروژه بازدید شد.
استاندار البرز بیان داشت: در زمینه اراضی شهرستان فردیس و اسناد ملکی آنها دغدغه هایی مطرح است که با تشکیل کارگروهی ویژه رسیدگی خواهد شد.
وی افزود: از سوی دیگر کارگروهی برای حل مسایل شهرک ناز تشکیل می شود تا در رابطه با زیرساخت های این شهرک تدابیر لازم اتخاذ شود.
عبداللهی گفت: پروژه های بیمارستانی شهرستان فردیس از اهمیت بالایی برخوردار است که روند آنها را به جد پیگیری می کنیم.
استاندار البرز یادآورشد: درصدد هستیم که با اقداماتی ویژه برای جبران عقب ماندگی ها در حوزه های مختلف به ویژه زیرساخت ها و سرانه ها در شهرستان فردیس، اقدام کنیم.

در حالی که جمعیت فردیس در سرشماری سال ۹۵، ۴۸۰ هزار نفر محاسبه شده و هنوز هم همین عدد مبنای محاسبه بودجه و امکانات برای فردیس قرار می گیرد، بر اساس بررسی های انجام شده و محاسبه مشترکین دستگاه های خدمات رسان از جمله آب، برق و گاز ، جمعیت فردیس به بیش از ۷۵۰ هزار نفر می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار