سرهنگ جان محمدلو با بیان اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب جنگ را تجربه نکرده است، گفت: ارتباط مستمر با ایثارگران و آزادگان داشته باشندتا از سختی هایی که این غیورمردان کشیده اند آگاه گردند .
کد خبر: ۱۰۶۲۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ 17 August 2022

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ محمد جان محمدلو فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان ساوجبلاغ به مناسبت فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان به وطن گفت: دشمن به دنبال ایجاد یأس و نا امیدی در مردم و ایجاد انشقاق و جدایی در بین نسل جوان کشور با نظام و انقلاب است که با استفاده از فضای مجازی، فضا سازی شبکه‌های ماهواره‌ای و دیگر ابزار‌های رسانه‌ای در این عرصه اقدام می‌کنند.

جان محمدلو ادامه داد: نسل سوم و چهارم انقلاب که روز‌های سخت کشور، روز‌های انقلاب و جنگ را تجربه نکرده است، باید نسبت به آنچه گذشت، توطئه‌هایی که شد، جنگی که تحمیل شد و تحریم‌هایی که سالهاست بر این مردم آوار شده است آگاه شوند.

وی افزود: جوانان ما ارتباط مستمر با ایثارگران داشته باشند،تا از شرایط و سختی هایی که این جوانمردان غیور کشیده اند آگاه گردند و بدانند این امنیت باسختی و جانفشانی ایثارگران و شهدای عزیزمان حاصل شده است.

فرمانده سپاه شهرستان ساوجبلاغ گفت: سطح زندگی و کیفیت شرایط اجتماعی ایران قبل از انقلاب با حال حاضر کشور با وجود برخی مشکلات قابل مقایسه نیست. زمانی از نظر جاده و راه، از نظر وسیله نقلیه و خدمات رسانی در اقصی نقاط کشور مشکلات زیادی را تحمل می‌کردیم و حتی در سیستم درمانی کشور مجبور به استفاده از پزشکان هندی و بنگلادشی بودیم.

به گفته وی، بدنه اصلی مردم این سرزمین، مردمانی بصیر، روشن ضمیر و فهیم هستند که توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند و اجازه نمی‌دهند نقشه‌های شوم دشمنان به سرانجام برسد.
این انقلاب با زحمت و تلاش بسیار به ثمر رسید و برای تداوم آن خون‌ها ریخته شده است و امروز همه ی ما باید در حفظ این انقلاب تمام تلاش خود را داشته باشیم تا مدیون خون شهیدان و آزادگان و ایثارگران نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار