رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر گفت: این شهر به عنوان شهر برتر استان البرز در حوزه فعالیت‌های فرهنگی انتخاب شده است.
کد خبر: ۱۰۶۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵ 13 August 2022

به گزارش «تابناک البرز» محمد مهرزاد در آئین تقدیر از خبرنگاران با بیان اینکه یک سال از دوره ششم شوراها گذشته است، اظهار کرد: اقدامات مختلفی توسط کمیسیون‌های فرهنگی، عمران و خدمات شهری انجام شده که شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه محمدشهر به عنوان شهر نمونه استان البرز در حوزه فرهنگی انتخاب شده است، افزود: این مهم نشان‌دهنده همکاری خوب شهرداری و شورای ششم شهر است. تمام تلاش شورای اسلامی شهر این بوده است که طی سال گذشته بهترین‌ها برای شهروندان اتفاق بیفتد و معضلات رفع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر با بیان اینکه این شهر دارای مشکلات زیرساختی فراوانی است، تاکید کرد: مدیریت شهری محمدشهر در راستای توسعه این شهر و افزایش اقدامات عمرانی و فرهنگی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است و در تلاش هستیم تا طی سال جاری در حوزه اقدامات عمرانی رکورد بزنیم و نسبت به سال‌های گذشته، طرح‌های عمرانی بیشتری داشته باشیم و در این راستا به پویایی برسیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای تشکیل این دوره از شورای اسلامی شهر ۴۸ جلسه رسمی برگزار شده است، اضافه کرد: بیش از ۷۰ درصد لوایح به اتفاق آرا به تصویب رسیده است که این مهم نشان از همدلی بین مدیریت شهری دارد، مدیریت شهری با ساخت‌وساز غیرمجاز برخورد جدی دارد و سال گذشته اقدامات تأثیرگذار و کارآمدی در این حوزه انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار