سرهنگ محمد معظمی گودرزی، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در این باره گفت: با اعلام وقوع سرقت قطعات صنعتی گرانقیمت از یک شرکت در شهرک صنعتی اشتهارد، شناسایی سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۶۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷ 10 August 2022
به گزارش «تابناک البرز» در همان تحقیقات اولیه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی اطلاعاتی رد پای یکی از سارقان سابقه‌دار شهرستان کرج را در این سرقت پیدا کرده و با شناسایی مخفیگاه او در منطقه ماهدشت کرج، در یک اقدام غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: متهم پس از دستگیری ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بود، اما  به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت قطعات از شرکت و نگهداری آن در یک محل مشخص با همدستی یکی از دوستانش اقرار کرد. این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی و دستگیری همدست متهم، اضافه کرد: ارزش اموالی که توسط متهمان به سرقت رفته بود، بیش از ۴۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ «گودرزی» در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضایی اموال سرقتی شناسایی و تحویل صاحبش شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار