مدیر کل دامپزشکی استان البرز از آماده باش اداره کل دامپزشکی استان در روز تاسوعا و عاشورا خبر داد و افزود با توجه به شیوع بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو و پیشگیری از این بیماری و دیگر بیماریهای مشترک بین انسان و دام توصیه اکید ما ذبح دامهای قربانی در کشتارگاهها و تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی است.
کد خبر: ۱۰۶۰۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶ 04 August 2022

نظارت بهداشتی بر سلامت دام های قربانی همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش «تابناک البرز» توکلی  با اشاره به اینکه در این روزها 7 اکیپ ثابت و 8  اکیپ سیار ، 15 بازرش گوشت، 10 دکتر دامپزشک به حال آماده باش بوده و 10 ناظر ذبح شرعی در کنار ناظران بهداشتی بر ذبح شرعی نظارت می کنند.

وی افزود: توصیه می شود شهروندان به هنگام خرید گوشت قرمز به مهر بهداشتی دامپزشکی و نیز لیبل دامپزشکی دقت نموده و از خرید گوشت و آلایش دامی حاصل از کشتار غیر مجاز دام که در حاشیه شهرها و روستاها عرضه می شود اجتناب نمایند.

وی در پایان افزود: ستاد اجرایی نظارت بر ذبح دامهای قربانی مستقر در اداره کل دامپزشکی البرز در روز تاسوعا و عاشورا  با شماره تماس 32737179 وشماره تلفن 32255311 اداره دامپزشکی شهرستان کرج   و سامانه ارتباطی 1512 از ساعت 6 صبح الی 14 بعد از ظهر  آماده ارائه هرگونه راهنمائی و پاسخگویی به سئوالات شهروندان محترم می باشد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار