سرپرست کانون البرز و معاون فرهنگی، هنری، حوزه هنری استان در نشستی مشترک ضمن بررسی زمینه‌های مشترک همکاری بر لزوم برخورداری کودکان و نوجوانان مناطق مختلف استان از فعالیت‌های تخصصی فرهنگی، هنری از طریق توسعه مراکز ثابت و سیار و محافل فرهنگی، هنری تاکید کردند.
کد خبر: ۱۰۶۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰ 04 August 2022

به گزارش «تابناک البرز» مهری فلاح، سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این نشست به معرفی کانون و فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی آن پرداخته و در خصوص فعالیت‌های اخیر این مجموعه به ویژه  خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار، تماشاخانه سیار و کارگاه‌های تخصصی توضیحاتی را بیان کرد.

در ادامه «سجاد احسان‌فر»، معاون فرهنگی، هنری حوزه هنری استان ضمن اشاره به فعالیت‌های خوب و اثرگذار کانون و تجربیات ارزنده مربیان در فعالیت‌های تخصصی کودک  و نوجوان، نگرش این سازمان به  فعالیت‌های حوزه کودک و نوجوان را بیان کرده و «امیدآفرینی» و «خانواده» را دو موضوع اصلی دانست که نقشه تحول حوزه هنری استان برای فعالیت‌های خود در نظر گرفته است.

این مقام مسوول در ادامه در خصوص توجه به هویت استانی و لزوم آموزش و توانمندسازی کودکان و نوجوانان و مربیان آنان و توانمندی‌ها و امکانات حوزه در این بخش سخن گفت.

 توجه ویژه به هشت محله کم برخوردار و برنامه‌ریزی اجرای فعالیت‌های هنری تخصصی مانند سرود، نقاشی و هنرهای تجسمی از دیگر موارد مهمی بود که توسط ایشان مطرح شد.

در ادامه این نشست کارشناسان حوزه های مختلف کانون استان و کریمی، کارشناس تجسمی حوزه هنری استان دیدگاه‌های خود را در خصوص نحوه فعالیت و برنامه‌ریزی برای هم افزایی توان دو مجموعه در جهت خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان مطرح کردند.

در پایان این نشست نیز سرپرست کانون و معاون حوزه هنری بر لزوم برخورداری  کودکان و نوجوانان مناطق مختلف استان از فعالیت‌های تخصصی فرهنگی، هنری از طریق توسعه مراکز ثابت و سیار و محافل فرهنگی، هنری  تاکید کردند.

قرار است در آینده نزدیک، در یک همکاری مشترک بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، حوزه هنری و آموزش و پرورش، شاهد حضور کودکان و نوجوانان در یک جشنواره نقاشی و سپس خدمت‌رسانی مربیان کانون در حوزه‌های تخصصی به کودکان و نوجوانان مناطق مختلف استان البرز باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار