مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فردیس گفت: ۸۳ میلیارد تومان وام خود اشتغالی به مددجویان تحت پوشش این نهاد اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۰۶۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ 04 August 2022

به گزارش «تابناک البرز» بکان، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فردیس گفت: با پرداخت این میزان تسهیلات زمینه خوداشتغالی ۸۳۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد فردیس فراهم می شود.

او گفت: سقف این وام ۱۰۰ میلیون تومان با کارمزد چهار درصد برای فرزندان مددجو،مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند است و در صورت داشتن مجوز کسب یا اقدام کردن برای کسب مجوز تسهیلات به آنها اعطاء می شود .

او گفت: سال گذشته با پرداخت تسهیلات خوداشتغالی مبلع ۲۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر مددجو در این شهرستان فراهم شد.

بکان گفت: به تازگی یک فرد خیر مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید ۱۰۰ قلم کالا از قبیل تلویزیون، جاروبرقی،یخچال، لباسشویی به افراد نیازمند فردیس کمک مالی کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فردیس گفت: در حوزه اشتغال و توانمندسازی مددجویان و نیازمندان آسیب دیده در بخش کسب و کار ناشی از فضای کرونا وام خودکفایی و اشتغالزایی به صورت قرض الحسنه با هدف تأمین عزت و کرامت خانواده‌ها و نیل به استقلال اقتصادی پرداخت می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار