رئیس پلیس فتا استان البرز در خصوص سوءاستفاده کلاهبرداران اینترنتی در پوشش کمک های مالی به سیل زدگان استان‌های مختلف کشور هشدار داد.
کد خبر: ۱۰۵۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱ 02 August 2022

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ "رسول جلیلیان" اظهار داشت: درچنین شرایطی افرادی سودجو و کلاهبردار با ایجاد صفحات جعلی در شبکه های اجتماعی با عناوین فریبنده و وابسته به موسسه های خیریه و قرار دادن شماره حساب و نشانی جعلی سعی در جلب اعتماد و کلاهبرداری از مردم را دارند.

وی افزود: هموطنان برای هرگونه واریز کمک های مالی خود به سیل زدگان استان های مختلف کشور، فقط از طریق ارگان های ذیصلاح اقدام کرده و از پرداخت های اینترنتی در این گونه صفحه ها خودداری کنند.

این مقام انتظامی گفت: کاربران به ویژه در فضای اینستاگرام چنانچه قصد کمک انسان دوستانه را دارند به صفحه های معتبر مراجعه تا گرفتار این کلاهبرداران نشوند.

سرهنگ جلیلیان یادآور شد: این افراد با جلب اعتماد مردم درفضای مجازی و دریافت مبالغی به عنوان کمک به سیل زدگان حساب کاربران را هک کرده و سپس نسبت به برداشت آن اقدام می کنند.

رئیس پلیس فتا البرز تاکید کرد: کاربران در صورت اطلاع از این‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار