فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان فردیس از شناسایی پیکر مطهر شهید مدافع حرم عباس آسمیه خبر داد و گفت: مراسم استقبال، تشییع و تدفین این شهید متعاقبا اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۵۹۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵ 31 July 2022

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ احسان علیزاده با اشاره به شناسایی پیکر پاک شهید مدافع حرم عباس آسمیه گفت: پیکر مطهر این شهید همراه با چهار شهید دیگر از مدافعان حرم کشور، از طریق آزمایش دی ان‌ای شناسایی شد.
به گفته فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان فردیس: شهید مدافع حرم عباس آسمیه از بسیجیان پایگاه شهیدان ترکیان و از ساکنان شهرستان فردیس روز دوشنبه ۲۱ دی ماه سال ۱۳۹۴ در دفاع از حرمین شرفین توسط نیرو‌های تکفیری و در سن ۲۶ سالگی در منطقه خان طومان سوریه به مقام والای شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از ۷ سال شناسایی و به وطن رجعت نمود و همکنون در معراج شهدا می‌باشد.
فرمانده سپاه شهرستان فردیس با بیان اینکه قرار است پیکر این شهید والامقام پس از عزیمت به مشهد مقدس و طواف در حریم رضوی، در گلزار شهدای امامزاده محمد کرج به خاک سپرده شود افزود: برگزاری مراسم وداع با پیکر مطهر شهید در شهر فردیس نیز در حال پیگیری و برنامه ریزی بوده و اطلاع رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار