آیت الله حسینی همدانی گفت: اگر روسیه با اوکراین به جنگ نمی پرداخت ناتو خود را به ارمنستان و آذربایجان ملحق می کرد و به مرزهای ایران نزدیک می شد.
کد خبر: ۱۰۵۹۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰ 30 July 2022
به گزارش «تابناک البرز» امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه به لزوم احیای دین در محرم اشاره کرد و گفت: داستان کربلا حماسه ای فرهنگی و تبیینی است.
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه مومن باید به فرموده مقام معظم رهبری اهل تبیین باشد، افزود: خلافت یزید ثمره عدم قدرت تفهیم امامت و بعد سیاسی اسلام است.
وی تحریف را را قیام علیه خدا و تشویق کردن مردم برای مقابله با ولی خدا دانست و اظهار داشت: امروز عده ای با سوء برداشت از قران جای شهید و جلاد را عوض می کنند.
امام جمعه کرج در بخش دیگری تصریح کرد: اگر روسیه با اوکراین به جنگ نمی پرداخت ناتو خود را به ارمنستان و آذربایجان ملحق می کرد و به مرزهای ایران نزدیک می شد.
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه فشارهای حداکثری آمریکا علیه ایران با شکست مواجه شد، گفت: سفر رئیس جمهور امریکا نتوانست اعراب را علیه ایران متحد کند.
امام جمعه کرج به فروپاشی و شکست نظام سلطه و استکبار بر اساس وعده الهی اشاره کرد و افزود: ستیز با دشمنان اسلام و شعار مرگ بر آمریکا امر به معروف است.
آیت الله حسینی همدانی اظهار داشت: امروز تلاش دشمن برای خاموش کردن نور کربلا و تبلیغات علیه امام حسین (ع) و اربعین ناکام مانده و نتیجه عکس داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار