مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات استان البرز گفت: یک مدیر بومی لایق و کاردان و توانا می تواند بیشتر بر مشکلات و طریقه رفع آنان آگاهی داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۵۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶ 26 July 2022

به گزارش «تابناک البرز» رضا عباس زاده در جمع خبرنگاران در خصوص انتصاب مشاور رسانه ای استاندار البرز اظهار داشت: سطح و جایگاه خبرنگاران استان البرز برابری می کند با خبرنگاران کشوری در این راستا ضمن احترام به انتخاب استاندار در انتصاب مشاور رسانه ای خود، قابل ذکر است که این انتصاب از اختیارات شخص استاندار است  که امیدواریم روند انتصاب ها با استفاده از نیروهای بومی این استان انجام شود.

وی از شورای شهر کرج نیز درخواست کرد در گزینه های انتخاب شهردار از شهردار بومی استفاده کنند چراکه شهرداران بومی شناخت بیشتری از شهر دارند و می‌توانند تصمیم‌گیری‌های حوزه شهری را آسان‌تر کنند.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان البرز بیان کرد :سیاست اعضای شورای شهر  استفاده از مدیران بومی باشد تا مردم احساس کنند فاصله ای میان آنها و مدیران نباشد و این اعتماد مردمی یک سرمایه محسوب میشود و باید آن را ارتقا دهیم.

تنها گزینه غیربومی تصدی شهرداری کرج امروز انصراف داد و اعضای شورا انتخاب شهردار را از بین سه مدیر بومی انتخاب خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار