فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد از دستگیری ۳ سارق مسلح و کشف خودروی سرقتی توسط ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶ 26 July 2022

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ علی عزیزی در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته در پی اعلان هشدار دوربین و سامانه هوشمند پلیس مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی پژو پارس سرقتی در سطح حوزه کلانتری ۱۱ مرکزی اشتهارد، بلافاصله موضوع به نزدیک ترین واحد گشتی در مسیر تردد خودرو سرقتی اعلام شد.

وی افزود: ماموران با حضور در محل اعلام شده از سوی مرکز فرماندهی و کنترل، خودروی سارقان را مشاهده و دستور توقف را صادرکردند که نامبردگان بدون توجه به دستور ایست پلیس، اقدام به فرار نمودند که افسر گشت پلیس با انجام اقدامات قانونی و رعایت قانون بکارگیری سلاح در حین تعقیب و‌ گریز به سمت خودروی سارقان تیراندازی و خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این عملیات پلیسی ۳ سارق قبل از انجام هرگونه اقدامی دستگیر شدند، تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متهمان، یک قبضه سلاح گرم و تعداد فشنگ کشف شد.

سرهنگ عزیزی با اشاره به ثبت سابقه سرقت از چند استان برای خودروی سرقتی مکشوفه، بیان داشت: متهمان پس از اعزام به مراجع قضائی با صدور قرار برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد در پایان از شهروندان درخواست کرد: همواره نسبت به رعایت موارد ایمنی و توصیه های پلیسی در خصوص پیشگیری از سرقت توجه و اهتمام ویژه داشته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار