مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: در صورت تخصیص به موقع اعتبار و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح بهسازی محور قزلحصار در اسرع وقت تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲ 17 July 2022

به گزارش «تابناک البرز» زندی‌فر گفت: جاده قزلحصار یکی از محور‌های پرترافیک البرز است که بنا به درخواست‌های مکرر مردمی و با تاکید و پیگیری مقامات محلی و استانی جهت افزایش ایمنی تردد و کاهش بار ترافیکی، عملیات بهسازی این محور از دی‌ماه سال گذشته آغاز شده است.

او می گوید: طول این محور در لاین رفت و برگشت ۱۲ کیلومتر است و این طرح با مشارکت اداره‌کل راهداری البرز، شرکت توزیع برق و شهرداری‌های کرج، کمالشهر و چهارباغ در حال اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت : بهسازی این محور به طول ۶ کیلومتر جزو تعهدات اداره‌کل راهداری البرز، ساماندهی رفوژ میانی و بهسازی ۶ کیلومتر باقی مانده نیز برعهده شهرداری‌های مذکور و جابه جایی تیر‌های برق هم توسط اداره برق استان انجام می‌شود.

زندی‌فر گفت: در حال حاضر بهسازی حدود سه کیلومتراز این محور انجام شده است و یک کیلومتر دیگر از این ۶ کیلومتر درحال اجرای لایه اساس است که پس از پایان این مرحله روکش آسفالت انجام خواهد شد و در دو کیلومتر باقی مانده نیز عملیات زیرسازی و بهسازی در حال اجراست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار