معاون غذا و داروی استان البرز گفت: داروهای پرمصرف و ضروری بیماری‌های مزمن مانند دیابت، فشارخون، قلبی و عروقی و ... تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند‌.
کد خبر: ۱۰۵۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹ 17 July 2022

داروهای تولید داخل تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت

به گزارش «تابناک البرز» نفیسه خسروی با اشاره به اینکه طرح دارویار همزمان با سراسر کشور در البرز نیز برگزار می‌شود، گفت: البرزنشینان نگران نباشند با ارایه نسخه پزشک به داروخانه‌ها،  پرداختی از جیب بیمار افزایش نمی‌یابد و تحت پوشش بیمه خواهد بود. 

وی با اشاره به اینکه برخی دلالان و سواستفاده گران سعی به تغییر در نرخ داروها دارند، ادامه داد: طرح دارویار از قاچاق معکوس دارو جلوگیری کرده و داروهای تولید داخل تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت 

این پزشک متخصص با تأکید بر اینکه بیماران با نسخه پزشک هیچ گونه افزایش قیمت و پرداختی از جیب را نخواهند داشت، اضافه کرد: در خصوص داروهای بدون نیاز به نسخه نیز به تمامی داروخانه‌ها ابلاغ شده و  این داروها تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند‌ تا شاهد افزایش قیمت نباشیم.

معاون غذا و داروی استان البرز در پایان یادآور شد: داروهای پرمصرف و ضروری بیماری‌های مزمن مانند دیابت، فشارخون، قلبی و عروقی و ... تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند‌.

گفتنی است؛ شهروندان در صورت مشاهده عدم محاسبه قیمت دارو با نسخه شکایت خود را به شماره تماس ۱۹۰  یا ۳۶۱۵۵۱۳۱ و ۳۶۱۵۵۳۰۱ اطلاع داده تا سریعا پیگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار