مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: در چند ساعت آینده مسافران مسقط با اولین پرواز جایگزین عازم عمان خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۵۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸ 29 June 2022

به گزارش تابناک رضوی، حسن جعفری با اعلام این خبر افزود: لاستیک‌ پرواز مشهد به مقصد مسقط در ساعت ۱:۰۳ بامداد امروز پس از تیک‌آف می‌ترکد.

وی خاطرنشان کرد: این پرواز که دارای ۷۰ مسافر بود، پس از تیک‌آف و آگاهی از ترکیدن لاستیک‌ هواپیما حدود ۳ ساعت بر روی آسمان مشهد دور زد تا سوخت هواپیما تخلیه شود.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد با بیان اینکه لاستیک سمت چپ هواپیما ترکیده است، تصریح کرد: خلبان ماهر این پرواز در لحظات پایانی و در ساعت ۴:۰۴ بامداد، هواپیما را روی یک سمت فروده آورده و مسافران در سلامت کامل در انتهای باند از هواپیما تخلیه شده‌ و به سالن ترانزیت منتقل شدند. در چند ساعت آینده مسافران مسقط با اولین پرواز جایگزین عازم عمان خواهند شد.

جعفری در خصوص دلیل نقص فنی و ترکیدن لاستیک این هواپیما خاطرنشان کرد: ارابه فرود این هواپیما در لحظه تیک‌آف جمع نشده و دچار نقص فنی شده و در نتیجه ترکیدن لاستیک هواپیما شده است، اما شرکت هواپیمایی باید در خصوص ایراد فنی هواپیما پاسخ دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار