با حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان:
حجت الاسلام والمسلمین حسینی در آیین تجلیل از ایثارگران، قضات و کارمندان نمونه قوه قضاییه در استان کردستان، اظهار داشت: تمامی کارکنان دستگاه قضایی استان نمونه و قابل تقدیر هستند.
کد خبر: ۱۰۵۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰ 29 June 2022
به گزارش تابناک کردستان، در آخرین روز از هفته قوه قضاییه با حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونین رئیس کل دادگستری استان در حوزه‌های مختلف و مدیران ادارات تابعه قوه قضاییه در استان، آیین تجلیل از ایثارگران، قضات و کارمندان نمونه قوه قضاییه در استان کردستان در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری استان برگزار شد.
حجت الاسلام حسینی در این مراسم بیان داشت: شهدای انقلاب اسلامی با اخلاص در گفتار و کردار خود به قله‌های رفیع اخلاقی رسیدند و یاد و خاطرشان تا ابد در دل‌ها جاوادانه مانده است.
وی تاکید کرد: کارکنان قوه قضاییه در استان کردستان باید همواره خط مشی شهدا را در رفتار و اخلاق خود الگو قرار دهند.
وی خاطرنشان ساخت: تمامی کارکنان قوه قضاییه در استان شایسته تقدیر هستند و لکن شاخص‌هایی توسط واحد ارزشیابی در بحث عملکرد سیستم در حوزه‌های آمار و عملکرد، ابلاغ الکترونیک، اعمال ارفاقات قانونی، مجازات جایگزین حبس، اتقان آراء، اجرای احکام کیفری و مدنی و ... تعیین شده که بر این اساس این افراد برگزیده شده اند.
حجت الاسلام کیومرث امیرخانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کردستان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی افزود: قضات و کارکنان قوه قضاییه در استان بعنوان رهروان شهید مظلوم آیت الله بهشتی مصداق کلام امام خمینی (ره) هستند که فرمود: با افتخار در زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می‌کنیم.
در حاشیه این مراسم از جلد اول کتاب نشست‌های قضایی دادگستری استان کردستان تالیف مشترک حجت الاسلام حسینی و حجت الاسلام امیرخانی رونمایی شد.
همچنین در پایان این مراسم از جمعی از کارکنان شاغل ایثارگر و قضات و کارمندان نمونه دادگستری استان و ادارات تابعه قوه قضاییه در استان تجلیل شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار