امام جمعه منطقه مهرشهر کرج با اشاره به اقدامات اثرگذار نخستین مرحله رزمایش جهاد امید آفرینی در این منطقه وسراسر استان البرز گفت: مرحله دوم این رزمایش با قوت بیشتری در مناطق دیگر در دهه امامت و ولایت برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۵۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷ 23 June 2022

به گزارش «تابناک البرز» حجت الاسلام و المسلمین یداله رضایی در آیین تجلیل از نخستین مرحله رزمایش جهادامیدآفرینی منطقه مهرشهر و کمالشهرکرج گفت: حرکت های جهادی برای ریشه کن شدن محرومیت بایستی در اولویت باشد.

وی تصریح کرد: حرکت های جهادی مسئولان و مردم نقطه اوج وحدت و همدلی است و این امر برای رشد و تعالی محلات کم برخوردار اثرگذار خواهد بود.

در این مراسم از مدیران و مسوولان شهری و گروههای جهادی مردمی با حضور امام جمعه مهرشهر، معاون استاندار و فرماندار ویژه کرج تقدیر شد.

نخستین مرحله رزمایش جهاد امید آفرینی به مدت ۱۰ روز از سوم خرداد ماه سالجاری پیرامون مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در مناطق کم برخوردار شهرک امیرالمومنین علیه السلام و شهرک ولیعصر عج کرج به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهرداری مناطق ۳ و ۴ کرج، شهرداری کمالشهر، شرکت توزیع برق مهرشهر، سازمان سیما، منظر، فضای سبز شهری کرج، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج، اداره ورزش غرب کرج، شرکت آبفا مهرشهر، صدا و سیما البرز، ستاد اجرایی فرمان امام (ره ) البرز، بهزیستی، فنی و حرفه ای و سایر نهادها و ادارات برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار