مدیر داخلی مجموعه بین المللی پیست اسکی دیزین استان البرز از برگزاری رقابت های قهرمانی جهانی در رشته اسکی روی چمن در شهریور ماه به میزبانی این پیست خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۱۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱ 19 June 2022

به گزارش «تابناک البرز» صادق کلهر گفت: این رقابت ها از دوم تا چهارم شهریور به میزبانی پیست بین المللی دیزین البرز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ ورزشکار در رده سنی بزرگسالان در این دوره از رقابت ها حضور خواهند داشت، اظهار داشت: تا کنون حضور ورزشکارانی از کشورهای سوئیس، اتریش، ایتالیا، چک و آلمان قطعی شده است.

کلهر گفت: همچنین با هدف آمادگی ورزشکاران ایرانی برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان اسکی روی چمن از اول تیر ماه اردوی آمادگی با حضور ۱۲ ورزشکار به سرمربیگری محمود غلامی در پیست بین المللی دیزین آغاز می شود.

پیست بین المللی دیزین در۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می رود.
ارتفاع این پیست بین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا بوده و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت ماه است، در پیست بین المللی دیزین ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران وجود دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار