مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز از نخبگان و صاحبان ایده های برتر استان دعوت کرد با ارایه نظرات و پیشنهاد های نو و خلاقانه در تقویت تعاونی ها ، ایجاد تحول در کارآفرینی و بهبود  فضای کسب و کار ، این اداره کل را یاری دهند.
کد خبر: ۱۰۵۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸ 18 June 2022

به گزارش «تابناک البرز» عبدالله دارایی تصریح کرد: وظایف خطیر ما در مسیر اشتغال، تعاون، روابط کار و تامین معیشت جامعه کار و کارگری در شرایطی با موفقیت در حد انتظار همراه خواهد شد که شاهد اتصال حلقه مهم و کارآمد ایده های خلاقانه به زنجیره تولید باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج و تقویت فرهنگ نوآوری در بخش تولید گفت: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری امسال به عنوان سال "تولید، دانش‌ بنیان و اشتغال‌ آفرین" ، مسیر را برای هدایت اقتصاد کشور به سوی رونق و پویایی هموار کردند.

دارایی  خطاب به متقاضیان ایجاد تعاونی های مختلف  در البرز، ضرورت شناسایی استعداد های خلاق و بهره گیری از توانایی های آنان در تولید محصولات با کیفیت، مشتری پسند و صادرات محور را مورد تاکید قرار داد.

وی گفت: تولید کالاها در شرایطی اقتصاد جامعه را با ارزش افزوده همراه خواهد کرد که علاوه بر تامین نیاز های جامعه، در بازار صادرات نیز با استقبال همراه شود. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز در ادامه این گفت و گو با اشاره به نشست اخیر جمعی از نخبگان، فعالان عرصه فرهنگ و معتمدین محله های مختلف در محل این اداره کل  افزود: در این نشست برخی چالش ها درحوزه های کارگری، اشتغال، تعاون، روابط کار و مسایل معیشتی استان مطرح و مورد بحث و بررسی همه جانبه قرار گرفت.

دارایی ضمن اعلام آمادگی کامل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز با مجمع معتمدین استان گفت: همراهی و تعامل این اداره کل با مجمع معتمدین قطعا  فضایی مناسبی را در بستر تقویت اعتماد عمومی در بین مردم استان  فراهم می کند و گره گشایی بسیاری از مشکلات در حوزه های مختلف را درپی خواهد داشت. 

وی تصریح کرد: ضروری است زمینه ای فراهم شود تا شاهد نقش آفرینی بیشتر و ملموس این عزیزان در عرصه های مختلف باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز با تاکید بر ضرورت تلاش وافر همگان درخدمت رسانی به جامعه کار و کارگری گفت: این اداره کل برای ارایه خدمات مطلوب به جامعه نیازمند بهره گیری از همیاری و  کمک های مردمی است و ضروری است در این راستا خیّرین، معتمدین و دیگر افراد تأثیر گذار وارد صحنه شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار