حجت الاسلام والمسلمین مرادی: پرورش دینی کودکان یکی از وظایف ومسئولیت های مهم نهاد های تربیتی در جامعه است که باید نسبت به آن اهتمام ویژه ای داشت.
کد خبر: ۱۰۵۱۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹ 18 June 2022

پرورش دینی کودکان یکی از وظایف ومسئولیت های مهم نهاد های تربیتی در جامعه است

به گزارش «تابناک البرز» جلسه ای به دعوت از کاظمینی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرادی مدیر ستاد اقامه نماز و دیگر مسئولین، پیرامون موضوع تعلیم و تربیت کودکان و برگزاری دوره آموزشی برای دبیران پرورشی، در استانداری البرز برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین مرادی ضمن اشاره به اهمیت موضوع تربیت بیان کرد: تعلیم و تربیت دینی و اخلاقی فرزندان اهمیت خاصی در نظام آموزشی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادی ادامه داد: پرورش دینی کودکان یکی از وظایف ومسئولیت های مهم نهاد های تربیتی در جامعه است که باید نسبت به آن اهتمام ویژه ای داشت.

وی افزود: اگر مربیان در آموزش کودکان با الهام از فرهنگ دینی اسلام و آموزه های آن به تربیت صحیح فرزندان بپردازند، کودک در مسیر رشد و تعامل قرار می گیرد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز اظهار کرد: یکی از مهمترین حوزه های تربیت کودکان ،آموزش و پرورش است و بخش عمده ای از اهداف نظام تعلیم و تربیت را تحقق می بخشد.

این مدیر تصریح کرد: در این راستا مقرر گردید که یک دوره آموزشی با محوریت تعلیم و تربیت، ویژه دبیران پرورشی استان با هماهنگی ستاد اقامه نماز استان برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار