رییس کمیته اتباع خارجی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اهمیت حضور با شکوه مسلمانان جهان در راهپیمایی اربعین حسینی گفت: تمهیدات لازم برای حضور اتباع خارجی مقیم ایران در مراسم اربعین حسینی (ع) پیش بینی شده است.
کد خبر: ۱۰۵۰۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ 12 June 2022

به گزارش «تابناک البرز»  صادق رضادوست در همایش کشوری مواکب اربعین حسینی(ع) در مجتمع تفریحی و فرهنگی میلاد کرج گفت: بیشترین آمار زائران اتباع خارجی را برای شرکت در مراسم اربعین حسینی(ع) در سال های گذشته اتباع افغانستان بوده اند.

وی با قدردانی از خدمات ارایه شده به زائران حسینی توسط مواکب در اربعین سالهای گذشته گفت: ارایه خدمات به این زائران نباید فقط شامل پذیرایی باشد.
رضادوست یادآورشد: کمیته اربعین سه کارگروه مرزها، پشتیبانی از مرزها و پشتیبانی مسوولان را برای رایه خدمات هرچه بهتر به زائران فعال داشته است.
انجام فعالیت های رسانه ای برای به نمایش گذاشتن مراسم اربعین حسینی(ع) از جمله موضوعاتی بود که توسط رییس کمیته اتباع ستاد مرکزی اربعین مورد تاکید قرار گرفت.
دراین همایش از زائران نمونه سال ۹۸ اربعین حسینی (ع) از جمله کشورهای آفریقا ،نیجریه و سریلانکا قدردانی شد و همچنین در بین تقدیرشدگان از ۲خواهرروشندل تبعه خارجی که هزینه سفر اربعین را از راه قالی بافی بدست آورده بودند قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار