فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: شرایطی که امروز مردم شهر مهستان پس از گذشت ۲ دهه با آن مواجه هستند نمایانگر آن است که دستگاه‌های اجرایی عملکرد مناسبی در این شهر نداشتند.
کد خبر: ۱۰۴۶۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴ 25 May 2022

به گزارش «تابناک البرز» محمدرضا البرزی در بازدید از مناطق و فازهای مختلف شهر جدید هشتگرد (مهستان) گفت: ستاد توسعه شهرستان ساوجبلاغ متشکل از نمایندگان دستگاههای اجرایی که در امر توسعه شهرستان کوثر هستند تشکیل شده است و دبیرخانه آن به زودی در فرمانداری شهرستان ایجاد خواهد شد.

محمدرضا البرزی افزود: شهرستان ساوجبلاغ ظرفیت‌های گسترده ای دارد و نیاز است با اقدامات جهادی و عملیاتی در جهت توسعه همه جانبه شهرستان بی وقفه حرکت نمود .

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ ضمن تقدیر از مردم شهر جدید هشتگرد (مهستان) که در طول سالیان گذشته علی رغم مشکلات صبوری کرده اند عنوان کرد: با برنامه های مدون و کارشناسی مشکلات شهرجدید هشتگرد (مهستان) احصا و با نظارت فرمانداری بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی و همت مسؤلین شهرستانی،استانی و ملی مشکلات این شهر از قبیل کمبود سرانه های درمانی، آموزشی، فرهنگی و... گام به گام از سر راه مردم برداشته خواهد شد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: دولت کرامت و عدالت خمودگی و رکود را نمی‌پذیرد و و بایستی سرانه ها در شهرستان عادلانه توزیع و همه مردم از آن بهره‌مند شوند.

گفتنی است فرماندار شهرستان ساوجبلاغ به همراه مسؤلین دستگاه های اجرایی شهرستان و مدیریت شهری شهر جدید هشتگرد (مهستان) از پروژه های خدماتی، درمانی و شهری بازدید و از نزدیک با مردم در خصوص برخی مشکلات آنان گفتگو و ابراز امیدواری کرد این مشکلات انباشته شده بزودی حل شود‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار