معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی البرز از کشف بیش از ۲۰۰ تن کالای اساسی مصرفی احتکار شده در چند روز اخیر در این استان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۴۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷ 23 May 2022

به گزارش «تابناک البرز» سعید نوراللهی گفت: از مجموع کالا‌های کشف شده در یک هفته اخیر ۱۱۰ تن شکر، ۵۰ تن روغن خوراکی، ۴۰ تن آرد و بیش از چهارتن گندم بوده است.
او اضافه کرد: در ۲هفته اخیر بیش از ۱۴ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی توسط تیم‌های مشترک قضات تعزیرات حکومتی و بازرسان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان البرز انجام شد و برای ۲ هزارو ۳۰۰ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل شده است.
نوراللهی گفت: برای رسیدگی به تخلفات واحد‌های صنفی، طبق اصلاحیه آئین نامه سازمان تعزیرات حکومتی در تخلفات احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور دیگر نیازی به احضار متهم و حضور وی در شعبه رسیدگی کننده نبوده و شعبه مبادرت به صدور رای می‌کند.
معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز یادآورشد: اجرای طرح ویژه نظارت بر نظارت بر واحد‌ها تولیدی و صنوف با محوریت احتکار کالا‌های ضروری در استان البرز اجرایی شده و با هرگونه تخلف صنفی برخورد می‌شود.
او یادآور شد: مردم درصورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند گزارش‌های خود را از طریق سامانه ۱۳۵.ir برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی این استان ارائه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار