معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بیان اینکه فرمانداران جدید در شهرستان ها باید نیروی های نخبه و کارامد را بکار بگیرند، گفت: جوانان را بايد در برنامه هاي توسعه اي و اجتماعي مشاركت داد و فرمانداران شهرستان های تابعه استان جوان گرايي را در مجموعه ‌هاي مديريتي خود به عنوان يك اولويت قرار دهند.
کد خبر: ۱۰۴۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱ 17 May 2022

فرمانداران جوان گرایی را اولویت کاری خود قرار دهند

به گزارش «تابناک البرز» ولی پوری در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران جدید شهرستان ساوجبلاغ و چهارباغ اظهار داشت: مسوولیت در نظام اسلامی یک امانت است و همه ما باید تلاش کنیم تا این بار امانت را به سلامت به مقصد برسانیم.

وی افزود: فرماندار مجری سیاست های دولت است و مردم از خادمان نظام، امنیت، عدالت و رفاه می‌خواهند و باید کارگزاران نظام خدمت بی منت به مردم داشته باشند.

ولی پوری با بیان اینکه فرمانداران جدید در شهرستان ها باید در انتخاب افراد و مدیران خود نهایت دقت را داشته باشد، تاکید کرد: جوان گرایی و استفاده از نیروهای نخبه، مومن و کارآمد باید در دستور کار فرماندار جدید باشد و از همه ظرفیت های استانی استفاده نماید.

ولی پوری تاکید کرد: فرماندار باید با تعامل همه جانبه و سازنده و هم افزایی بین نیروهای انقلاب، اعضا شورای تامین، ائمه جمعه و مدیران دستگاه های مختلف اجرایی زمینه خدمت رسانی مطلوب به مردم را ایجاد کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار