مدیر آبفای شهرستان نظرآباد استان البرز اعلام کرد: با اجرای تعدادی طرح فنی ، ظرفیت تامین آب شرب این شهرستان ۱۰ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۱۰۴۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵ 10 May 2022

به گزارش «تابناک البرز» مجید جواهری گفت: با اقدامات  انجام گرفته فنی بر روی ۹ حلقه چاه و آب بندی مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی شهرک سید جمالدین نظرآباد حدود ۱۰ درصد به حجم تولید و ذخیره سازی آب  شهرستان نظرآباد افزوده شد.

وی منابع تامین کننده آب شرب نظرآباد را  ۳۳ حلقه چاه ذکر کرد و اظهار داشت:  عملیات  کف شکنی ۲ حلقه چاه در شهرک آزادگان و تعویض الکتروپمپ های فنی در سه حلقه چاه و حفر و تجهیز یک حلقه چاه جدید در محله قوچ حصار نظرآباد نیز انجام شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: همچنین مشکل آب بندی مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی سیدجمال الدین که در عملیات شستشوی سالانه مخازن از زمستان سال ۱۴۰۰ شناسایی شده بود ، ترمیم و برطرف شده و از حدود  ۱۰ لیتر بر ثانیه هدرروی آب جلوگیری شده است.       
وی اضافه کرد: پس از احداث ایستگاه پمپاژ مخزن سیدجمال الدین نظرآباد ، این امکان فراهم شده است تا آب را از این مخزن به مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی ثارالله دربالاترین کد ارتفاعی شهر انتقال داد و از افت فشار و ناپایداری شبکه در فصل تابستان جلوگیری کرد. 
 جواهری پیش بینی کرد با اقدامات انجام شده حدود ۱۰ درصد به تولید آب این شهرستان اضافه شده است که امیدواریم با صرفه جویی ۱۰ درصدی مشترکان در تابستان امسال مشکلات تاسیس و توزیع آب را به حداقل برسانیم.
مدیر آبفای شهرستان نظرآباد در خصوص اقدامات اصلاحی بر روی تاسیسات آب روستایی نیز گفت: بازسازی چاه های آب روستاهای ابراهیم بیگی ، انبار تپه و کاظم آباد موجب افزایش آبدهی آنها شد و حدود ۲۰۰ فقره انشعاب غیرمجاز روستایی که خارج از طرح هادی احداث شده بودند هم قطع و جمع آوری شدند.

شهرستان ۱۶۰ هزار نفری نظرآباد در ۴۵ کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار