در کرج رخ داد؛
در درگیری مسلحانه یک خانواده در شهر نظرآباد، ۲ پسر مجروح و عروس ۳۸ ساله خانواده جان خودش را از دست داد.
کد خبر: ۱۰۴۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳ 09 May 2022

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ" محمد نادربیگی" رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این خصوص بیان داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری مسلحانه منجر به جرح در یکی از مناطق شهر نظرآباد، بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود که اعضای یک خانواده به دلیل اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده اند که در اثر این حادثه ۲ پسر و یک عروس خانواده دچار جراحت و به مراکز درمانی منتقل شده بودند.

بازداشت قاتل عروس خانواده کرجی

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره فوت عروس ۳۸ ساله این خانواده به دلیل شدت جراحات وارده، اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان پلیس آگاهی نظرآباد وارد عمل شده و مخفیگاه قاتل که پسر کوچک خانواده بود را در شهر نظرآباد شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح گرم از مخفیگاه متهم، گفت: نامبرده انگیزه خود از این اقدام جنون آمیز را اختلافات خانوادگی قدیمی عنوان کرد.

سرهنگ نادربیگی در پایان با بیان این متهم با تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: گاهی اندکی صعه صدر و کنترل خشم می تواند از وقوع حوادث جبران ناپذیر این چنین پیشگیری کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار