واکنش روشنفکر به جنجال های سیاسی استان

روشنفکر : نمایندگان دخالتی در عزل و نصب ها ندارند اما حسب وظیفه نظارتی خود و شناختی که از آسیب ها و نقاط ضعف دارند جهت اصلاح و بهبود امور، در صورت نیاز و درخواست وزرا و استاندار محترم نظر مشورتی خواهند داد.
کد خبر: ۱۰۲۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶ 12 February 2022
واکنش روشنفکر به جنجال های سیاسی استان

اخیر موضوع دخالت نمایندگان از فضایهای غیر رسمی به فضاهای رسمی هم رسیده است و شاهدیم که در رسانه ها و حتی از تریبون نماز جمعه هم در خصوص دخالت نمایندگان و سهم خواهی ها مطالبی مطرح شد که نماینده بویراحمد ، دنا و مارگون به این حواشی واکنش نشان داد .

به گزارش تابناک کهگیلویه  وبویراحمد ، مهدی روشنفکر ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت : امروز مهمترین دغدغه من و همکاران عزیز و بزرگوارم بخصوص جناب آقای حسینی پور رایزنی با وزرای محترم و دیگر مسئولان کشوری برای افزایش بودجه دستگاههای خدمات رسان و رفع بیکاری و اشتغال برای جوانان است.

روشنفکر افزود : تعامل و همکاری میان نمایندگان استان با استاندار محترم و دیگر مسئولان جهت رفع محرومیت و توسعه استان با تلاش شبانه روزی در جریان است.

وی ادمه داد : نمایندگان دخالتی در عزل و نصب ها ندارند اما حسب وظیفه نظارتی خود و شناختی که از آسیب ها و نقاط ضعف دارند جهت اصلاح و بهبود امور، در صورت نیاز و درخواست وزرا و استاندار محترم نظر مشورتی خواهند داد.

روشنفکر گفت : استاندار محترم با بررسی شرایط و توجه به اصل شایسته سالاری توسط کمیته انتصابات برای تغییر مدیران و معرفی گزینه های جدید با وزرای محترم رایزنی می‌کنند.
وی ادامه داد : البته ، حتما استاندار محترم ملاحظات درون استانی و توازن منطقه ای را در انتخاب مدیران ملحوظ نظر خواهند داشت و مجمع نمایندگان هم با نظر استاندار محترم و مجموعه دولت در جهت کمک به توسعه استان همراهی لازم را خواهند داشت.

روشنفکر ظهار داشت : مجمع نمایندگان خود را در کنار دولت می‌دانند نه مقابل آن، زیرا با تعامل و هماهنگی باید به جنگ مشکلات رفت.

وی ادامه داد : برخی با طرح مسائل حاشیه‌ای قصد کاستن سرعت قطار تغییر مدیران و کند شدن روند رفع مشکلات را دارند.
این نماینده مجلس افزود : اگر قرار باشد بعد از هر انتصاب عده ای در استان جنجال به پا کنند کمکی به مردم و توسعه استان نخواهد شد.
روشنفکر در پایان گفت : توقع از رسانه ها و خواص جامعه بخصوص ائمه جمعه و جماعات آن است نمایندگان و مسئولان اجرایی را در این مسیر مهم همراهی نمایند و با امید بخشی به جامعه و دعوت به وحدت زمینه لازم برای پیشرفت استان را فراهم آورند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حکم اصلی را خدا اجرا می کند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
نه بابا. احتمالا تمام وزرا طایفه ..... را می شناسند تو استان هم قحط رجال است
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار